Tuesday 8 November 2011

The One and, The Only

Ok ok. Kali ni post ni aku nak cerita pasal diri aku. Pengajaran dalam entri ni kurang sikit. So kalau korang tak nak baca, it's okay. (lagipun maybe entri ni agak jiwang)

Hari ni aku dapat hadiah bufday. ^_^

Hadiahnya berupa..
.
.
.

Rahsia la. Mana boleh beritau.

Hari ni aku dapat the one and the only birthday present tahun ni.

Hadiah ni diberi oleh the one and the only friend yang aku sayang sangat-sangat tapi tak pernah berjumpa face to face pun.

She is the one and only person who named herself STAR in my entire life.

She is first one yang bagi aku parcel/bungkusan sepanjang aku hidup 18 tahun guna POS Malaysia.

And bermacam-macam perkara lagi la yang cuma ada tentang dia.







To many things that is indescribable.
I think that's enough.

Kan. = )



2 comments: